Kontsumobidek adierazi du ez dela bidezkoa desinfekzio- eta higiene-gastuak kontsumitzaileen gain uztea

La reapertura de establecimientos y las nuevas medidas de higiene y desinfección que estos deben implementar ha generado un problema: muchos establecimientos cobran un extra adicional al precio de sus servicios y lo justifican por los gastos extra generados por dicha desinfección y la adopción de medidas higiénicas.

 

 

Egoera horren aurrean, Kontsumobidek ohar baten bidez gogorarazi du higiene- eta desinfekzio-neurriak ezartzea enpresak berak duen betebeharra dela, eta ez dela kontsumitzaileak onartu edo baztertu dezakeen aukerako zerbitzua. Hori dela eta, nahitaezko zerbitzu horien kostua faktura banakatu batean sartzeak suposatzen du enpresari dagozkion betebehar batzuk kontsumitzailearen gain uzten direla.

 

 

Kontsumoari buruzko edozein zalantza argitzeko, jo ezazu Oarsoaldeko Kontsumo Bulegora:

943 510 111

kontsumo@oarsoaldea.eus

 

kontsumobide berria

 

 


Oarsoaldea