Datorren azaroaren 2an, Gure Marketek LEHIAMARKET webgunea errepikatuko du: produktu eta zerbitzu berriak merkaturatzeko lehiakortasun gakoak.
Debido al interés generado entre empresas que no pudieron participar en la sesión del 15 de octubre Gure Market repetirá el webinar LEHIAMARKET: Claves COMPETITIVAS para el lanzamiento de nuevos productos y servicios.
Goizeko 10etan, 3 orduko iraupenarekin, Covid osteko Ibilbide Orri berritzaile bat aurkeztuko digute, nekazaritzako elikagaien sektoreko enpresek merkaturatzen dituzten produktu eta zerbitzu berriek kontsumitzen dituzten pertsonekin eta haien beharrekin lotura argia izan dezaten.
• Data: azaroak 2, astelehena
• Ordua: 10: 00-13: 00
• Inskripzioa aquí
• Plataforma: zooma
• Hizlariak:
Pablo Armendáriz Díaz CEO eta Berrikuntza Bidearen fundatzailea
Jesús Ayarza bide Berrikuntzako bazkidea
HELBURUA
• Produktu berriak arrakastaz merkaturatzeko oinarriak ulertzea.
• Nola kuantifikatzen den arrakasta.
1. Joera baten eta Consumer Insight baten arteko aldea ulertzea.
2. Zure kasuan, nola garatu berrikuntza-prozesu arrakastatsua.
3. Metodologia
4. Kasu praktikoak. Nola gauzatu zure enpresan eta beste eragile batzuekin lankidetzan.
PROGRAMA
10:00 Proiektuaren testuingurua Gure Marketen barruan
10:10 Berrikuntza pandemia garaian.
- Zergatik berritu behar dugu?
- Consumer Insights vs Tendencia.
- Nola berritu. Metodologia. Lankidetza Berrikuntzako Proiektua.
11:30 Atsedenaldia
11:45 Kasu praktikoak, zehatzak eta hurbilekoak. Beste enpresa batzuk ere lortzen ari dira.
12:15 Galderak.
13:00 Hurrengo urratsak eta itxiera.
Ekimen hau, bere osotasunean, Gipuzkoako Foru Aldundiak finantzatzen du.